viatel@viatel.hr +385 (0)1 4617 818
Prijava kvara
Tvrtka Via Tel d.o.o. sudjelovat će na "46. Međunarodnom stručnom seminaru o cestovnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu" koji će se održati u Rovinju, 22.-25. ožujka 2022.Na ovom međunarodnom cestovnom seminaru tvrtka VIA TEL predstaviti će web sučelje za izdavanje dozvola i praćenje izvanrednog prijevoza (IPR). Stručni seminar "CESTE 2022" mjesto je na kojem se rezimiraju rezultati postignuti na području razvitka, održavanja i gospodarenja cestama, kao i sigurnosti u prometu, ističu novine iz područja planiranja, projektiranja te noviteti u tehnologiji gradnje kod nas i u svijetu. VIA TEL će u sklopu seminara predstaviti stručni članak pod nazivom: "Digitalizacija procesa organizacije i provedbe izvanrednog prijevoza u Republici Hrvatskoj" čiji su autori: prof.dr.sc. Sadko Mandžuka, Željko Horvat dipl.ing., Božidar Šafran dipl.ing. i Tifani Gluhak dipl.oec.
Dana 30. 3. 2021. u 8:00 sati započinje 2. faza web aplikacije za izdavanje dozvola za izvanredni prijevoz u kojoj će korisnicima biti omogućena izrada zahtjeva i izdavanje dozvola za izvanredni prijevoz putem nove WEB APLIKACIJE. Web aplikacija osmišljena je kako bi se korisnicima omogućilo interaktivno sudjelovanje u procesu izdavanja dozvola za izvanredni prijevoz što podrazumijeva:- predaju zahtjeva za IPR,- predaju zahtjeva za izmjenu dozvole,- odustajanje od podnesenih zahtjeva ili izdanih dozvola,- prijavu IPR-a i pregled svih predanih prijava,- pregled izdanih dozvola, zaključaka i rješenja od strane izdavatelja dozvola. Prijava u aplikaciju moguća je sa korisničkim podacima dobivenim prilikom registracije korisnika. Korisnici koji se još nisu registrirali, registraciju mogu napraviti pritiskom na povezinicu OVDJE. Detaljne upute za rad u aplikaciji biti će dostupne registriranim korisnicima a iste će se nalaziti unutar same aplikacije. Želimo vam uspješan rad unutar novog web sučelja za izdavanje dozvola i praćenje izvanrednog prijevoza! Korisnička podrška Via Tel d.o.o.pon - pet od 8:00 – 18:00 satie-mail: ipr-podrska@viatel.hr 01/2752-752
Sukladno Pravilniku o izvanrednom prijevozu (NN 92/18) i važećim propisima za izdavanje dozvola za izvanredni prijevoz, razvijena je nova web aplikacija putem koje će Hrvatske ceste d.o.o. ubuduće izdavati dozvole za izvanredni prijevoz. Aplikacija je namijenjena:- prijevoznicimaagencijama- upraviteljima cesta- nadležnim ministarstvima Prelazak na novu web aplikaciju provest će se u dvije faze:1. Registracija korisnika (prijevoznici i agencije)2. Izrada zahtjeva i izdavanje dozvola za izvanredni prijevoz Od 8.2.2021.god.. omogućena je registracija korisnika (1.faza) za što je potrebno slijediti navedene korake: 1. Registracija korisnika: Ispunite podatke putem Web forme gdje ćete pronaći upute za registraciju. 2. Prijava registriranih korisnika na portal: Nakon uspješne registracije zaprimit ćete pristupne podatke na e-mail adresu za prijavu u aplikaciju. Na internet stranici Hrvatskih cesta d.o.o. i Via Tel-a d.o.o. objavit će se datum od kada će se aplikacija moći koristiti u cijelosti (2. faza), uz sva dodijeljena prava prema ulozi u sustavu, kada će korisnici moći interaktivno sudjelovati u cjelokupnom procesu izdavanja dozvola za IPR.Detaljne upute nalazit će se unutar aplikacije i bit će dostupne registriranim korisnicima.Želimo vam uspješnu registraciju i rad unutar novog web sučelja za izdavanje dozvola i praćenje izvanrednog prijevoza! Korisnička podrška Via Tel d.o.o. pon - pet od 8:00 – 18:00 satie-mail: ipr-podrska@viatel.hr 01/2752-752
VIA TEL je u 2019. godini postigao Platinastu bonitetnu izvrsnost prema standardima ocjenjivanja tvrtke Bisnode d.o.o. koja ima 20-godišnju tradiciju certificiranja tvrtki u 18 europskih zemalja. U 2019. godini Bisnode je po prvi puta među svim gospodarskim subjektima sa zlatnim bonitetnim odličje, među kojima je i VIA TEL d.o.o., izdvojio Platinasto bonitetne izvrsne tvrtke koje najmanje tri godine zaredom postižu najviši zlatni AAA razred.Ovime je VIA TEL postao dio poslovne zajednice koja predstavlja najpouzdanije, kredibilne i niskorizične poslovne subjekte za suradnju sa poslovnim partnerima.Certifikat je europski priznat i prepoznatljiv.
Predstavnici VIA TEL-a sudjelovali su na stručnoj Europskoj cestovnoj konferenciji ERC 2018 pod nazivom “Koridori za zajednički napredak i održivu mobilnost“. Konferencija je održana u Dubrovniku od 22. - 24. listopada 2018.god. u organizaciji Hrvatskih cesta, Hrvatskog društva za ceste - Via Vita, Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu, Međunarodne cestovne organizacija i Europskog cestovnog udruženja.VIA TEL je sudjelovao u ulozi partnera cjelokupnog događanja te se predstavio u izložbenim prostoru prezentacijom integriranog komunikacijskog sustava AVLCentar aplikacije i radio mreža, promotivnim materijalima i kroz neposrednu komunikaciju sa zainteresiranim sudionicima.Ova trodnevna stručna konferencija okupila je gotovo 500 sudionika iz Hrvatske i Europe s ciljem razmjene iskustava, rasprave o stručnim temama cestovnog sektora i razgovora o potrebi zajedničke suradnje sa susjednim zemljama na značajnim infrastrukturnim projektima za dobrobit cijele regije.
Predstavnici VIA TEL-a sudjelovali su na IX. stručnom savjetovanju o održavanju cesta „Održavanje cesta 2018.“ koje se u organizaciji Gospodarskog interesnog udruženja Hrvatski cestar održalo u Novom Vinodolskom od 02. – 04.2018.god.Savjetovanje je održano pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Hrvatskih cesta d.o.o. i Grada Novi Vinodolski.VIA TEL se predstavio prezentacijom na temu „Informacijski i telekomunikacijski sustavi VIA TEL-a“.
Tvrtka VIA TEL d.o.o. je i treću godinu za redom zadovoljila stroge financijsko-analitičke kriterije prema metodologiji jedinstvenoj za područje cijele Europe te stekla pravo postati nositeljem Certifikata zlatne bonitetne izvrsnosti za 2018.godinu. Ovim priznanjem se VIA TEL svrstao među najbolja poduzeća u Republici Hrvatskoj, a ujedno i potvrdio svoje reference kao pouzdani partner.
8. STRUČNO SAVJETOVANJE HRVATSKE VATROGASNE ZAJEDNICE Predstavnici VIA TEL-a sudjelovali su na 8. Stručnom savjetovanju Hrvatske vatrogasne zajednice održanom u Malom Lošinju 05. - 06. listopada 2017.god.Osim sudjelovanja na organiziranim prezentacijama i raspravama, VIA TEL se predstavio izložbenim prostorom sa svojim promotivnim materijalima i dijaprojekcijom prezenatcije rada i funkcionalnosti radio mreža i AVLCentar dispečerske aplikacije.Ovaj dvodnevni stručni skup okupio je gotovo 200 sudionika vatrogasne zajednice iz cijele Hrvatske, s ciljem stjecanja novih znanja, razmjene iskustava i rasprave o stručnim temama kao što su upotreba komunikacijskih i informatičkih tehnologija u vatrogastvu, gašenje požara u specifičnim zahtjevnim situacijama, intervencije na poplavama i brojne druge.
VIA TEL je konstruirao i razvio distribucijsku ploču za kontrolu napajanja baznih postaja s integriranim faktoriziranim sustavom napajanja. Svrha uređaja je pojednostavljenje opremanja informatičkih ormara za baznu postaju, prvenstveno za simulcast sustav.Uređaj zamjenjuje DIN-rail module: DEHN prenaponska zaštita, uređaj za napajanje (AC/DC 12V), module s osiguračima za 230V, module s osiguračima 12V, termostat, razvodne priključnice 12V, uređaj za zaštitu od prekomjernog ispražnjenja akumulatora, sklop za regulaciju vrtnje ventilatora, sklop za dojavu razine napona, diodni most za automatsko ukapčanje baterije (Power OR-ing).
VIA TEL je u lipnju 2017.god. postao partner tvrtke Motorola Solutions Inc. Uspješno je zadovoljio stroge akreditacijske kriterije i postao partner u razvoju i integraciji aplikacija za Motorola profesionalne radio uređaje.Neposredan pristup Motorola tehničkoj službi i razvojnoj dokumentaciji važan su korak u aktivnostima razvoja i unapređenja funkcionalnosti dispečerske aplikacije i usluga VIA TEL-a.
Predstavnici VIA TEL-a sudjelovali su na savjetovanju pod naslovom „Prometna politika u 2017. godini“ u organizaciji Hrvatskog društva za ceste - Via Vita, održanom u Opatiji od 27.–29.11.2016. Osim sudjelovanja na organiziranim panelima, VIA TEL se predstavio kroz radionicu održanu 28.11.2016.g. od 13:00 – 16:00 h u dvorani Mimoza I. Grand Hotela 4 Opatijska cvijeta. Tom prilikom održana je kraća prezentacija s ciljem predstavljanja Društva, njegovih usluga i mogućnosti primjene.Direktor Društva, gosp. Božidar Šafran, kratko je uz prezentaciju predstavio VIA TEL, njegove usluge i mogućnosti primjene. Detaljnije o mogućnostima radio i AVLCentar komunikacija elaborirali su inženjeri VIA TEL-a iz radio i AVLCentar komunikacija Luka Drpić i Saša Šebijan. Kao poseban gost prezentacije pozvan je prof.dr.sc. Sadko Mandžuka dipl.ing.prom, Predstojnik Zavoda za ITS na FPZ Sveučilišta u Zagrebu, koji je predstavio značaj digitalizacije radio mreže VIA TEL-a i AVLCentra u ITS arhitekturi R. Hrvatske.Osim prezentacije demonstriran je rad telekomunikacijskog sustava kroz predstavljanje mogućnosti dispečerske aplikacije AVLCentar i demonstraciju komunikacije s korisnicima (komunikacija s centrom Dubrovnik, s centrom Čavle, s centrom Zagreb).U dvorani je tijekom radionice izložena i radio komunikacijska te GPS oprema, od starijih modela analognih radio stanica, repetitora i VTR 1.5 uređaja za praćenje kretanja vozila do najsuvremenijih digitalnih radio stanica i baznih postaja te GPS opreme najnovije generacije.Time je slikovito predstavljen tehnološki napredak koji se posljednjih godina dogodio u području radio i GPS opreme za komunikacijske sustave.SUDJELOVANJE VIA TEL-A NA 1. SAVJETOVANJU HDC VIA VITA 27.12.2016.
VIA TEL d.o.o. POSTAO NOSITELJEM CERTIFIKATA BONITETNE IZVRSNOSTI
Zahvaljujući poslovnim rezultatima u prošloj 2015. godini, tvrtka VIA TEL d.o.o. je zadovoljila stroge financijsko - analitičke kriterije prema metodologiji jedinstvenoj za područje cijele Europe te stekla pravo postati nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti.Ovime se VIA TEL svrstao u skupinu od 5% najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj, što potvrđuje ovaj međunarodno priznati Certifikat bonitetne izvrsnosti, koji je ujedno i referenca da je društvo pouzdan partner.
VIA TEL nudi mogućnost nabave opreme u SFN tehnologiji proizvođača Radio Activity s.r.l., kao i idejna rješenja te punu asistenciju pri odabiru adekvatne opreme i projektiranju komunikacijskog sustava. Simulcast SFN tehnologija (Single frequency network) omogućuje jednostavnu i pouzdanu uspostavu veze, superiorno pokrivanje svih konfiguracija terena te povezivanje baznih postaja i rad na zajedničkoj frekvenciji na širokom geografskom području.Projektiranje komunikacijske mreže vrši se prema specifičnim zahtjevima i potrebama korisnika.
Suradnjom Via Tel-a i DVD-a Stupnik izvršena je integracija lokalne radijske mreže vatrogasnog društva u AVLCentar dispečerski sustav. Integracijom dispečerskog sustava pridodana je nova vrijednost Vatrogasnom operativnom centru DVD-a Stupnik. Dodatne mogućnosti upravljanja i nadzora uključuju:
KONVENCIONALNA DIGITALNA RADIO MREŽA:
SIMULKAST DIGITALNA RADIO MREŽA:
PRAĆENJE VOZILA
IZVJEŠTAJI
KARTE
ZIMSKO ODRŽAVANJE CESTA
Vončinina 310 000 Zagreb
Kaptol 2510 000 Zagreb
+385 (0)1 4617 818
viatel@viatel.hr